Friday, January 17, 2014

Doček, 2.deo


Kao najavljeni nastavak moje male foto priče sa Dočeka, u ovom postu možete pogledati još par fotografija i mene u ulozi modela. Ne znam kako je to kod ostalih fotografa, ali ja podjednako volim i fotografisati i biti fotografisana. Naravno, pod uslovom da znam ko me fotografiše, tj. njegov smisao za to. Kroz par meseci sam nekako uspela preneti svoje skromno znanje mojoj jačoj polovini, tako da kad on drži aparat ja sam sigurna da će od tih fotografija biti nešto, uz moje instrukcije i njegovo priznajem, isto tako vešto oko. Ali, kako sve te slike obrađujem sama, ipak su na kraju moje delo. :)
I ovde nisam mogla odoleti Black&White efektu, uvek su mi te fotografije favoriti, posebno prva i poslednja. :)





Sako: Stradivarius/ Košulja i kaput: Zara/ Suknja: H&M/ Kravata: pozajmljena :) /Šešir: Vicko/ Čizme: Alpina

No comments:

Post a Comment