Wednesday, February 19, 2014

Jedno lepo venčanje

Camera: Canon PowerShot A490
Krajem leta imala sam čast da prisustvujem venčanju svoje lepe drugarice koja živi u Kladovu. Tada je jedini fotoaparat koji sam posedovala bio moj mali Canon. Iako svesna te činjenice, morala sam bar na sekund dobiti mladence za sebe. Nažalost nisu imali vremena za poziranje, i naravno da sam u glavi videla nešto mnogo romantičnije, no to je bilo to, trenutak kad su samo zastali, a ja imala šansu da samo dva puta pritisnem dugme. Osmeh koji nisu skidali sa lica delovao je ohrabrujuće po mene, i na sreću obe fotografije su ispale ok. Po dolasku kući shvatila sam da mi se uz malo truda mogu zaista dopasti, i da su mirne, neutralne boje i blagi Old efekat ono što želim na ovim slikama. I tu su, moje prve wedding fotografije. Treća je nastala krajnje spontano, a na četvrtoj je momenat bacanja bidermajera. Ispostavilo se da je moj Canon taj momenat obeležio bolje nego DSLR fotografa u pozadini. Posebno me učinilo srećnom oduševljenje mlade kad je na fb konačno videla fotografije, i uz rečenicu da nisu imali nijednu iz tog ugla. Dakle, moji prvi mladenci, uz to i zadovoljni. Ko zna, možda uskoro pred moj novi objektiv stanu neki novi, još zadovoljniji fotografijama. :)




No comments:

Post a Comment