Tuesday, April 1, 2014

Boje i detalji

Nikon D3200
 Kažu da je sreća u malim stvarima. Ako je tako, ja sam svoju našla u fotografisanju prirode. U detaljima koje pronalazim svakodnevno. Jer na ovom polju, moja inspiracija je nepresušna. Koliko god da sam neraspoložena, iznervirana, moj aparat je moj najbolji drug, i druženje sa njim dođe kao meditacija. Uvek opušta, a nikad ne umara. I to je nešto što istinski volim. Nekad mi se čini da bih mogla živeti na nekom udaljenom mestu okruženom zelenilom, daleko od svih, jer bih tada mogla fotografisati svakodnevno. Ovako nemam baš uvek vremena i mogućnosti za nalaženje novih predela, ali kad mi se ukaže prilika koristim je maksimalno. Bukvalno sam se smrzla zbog ovih fotografija, ali pogled na ove boje govori mi da je vredelo. Bez obzira što mnogi ne razumeju ovakve fotke, bez obzira što je nekima suludo čučati u snegu zarad lepog kadra... Meni nije i nikad neće biti. Jer to sam ja i moj stil života. :)

No comments:

Post a Comment