Sunday, November 9, 2014

Katizma, deo 2.

I evo nastavka priče sa čuvene Katizma plaže. Kao što sam rekla, ovaj drugi deo sam ostavila za sunčane fotografije koje najbolje prikazuju čari ove lepotice. Nekako je sa suncem došla i nova inspiracija za fotkanje. Zapravo sva ta plava boja svuda okolo zajedno sa svim dešavanjima oko nas davala je prostora za mnogo ideja i potrebu da što više zabeležim aparatom. U pauzama između fotkanja uživala sam u leškarenju na pesku nabacujući boju, ali je moj DSLR uvek bio tu uz mene, kako bih u svakom trenutku uhvatila sve te divne detalje primećene okom. Volim ove fotografije, nekako imaju svoju priču. Ljudi zauzeti fotografisanjem, pesak, deca koja se raduju talasima, zaljubljeni parovi, paraglajderi, neobični oblaci, čak i čovek koji prodaje krofne, upotpunili su čitav doživljaj i samo potvrdili veliku posećenost i popularnost ove plaže. Nadam se da će ove moje fotografije sa Lefkade, ali i one koje tek slede, pomoći svima onima koji planiraju posetiti ovo ostrvo da se odluče na to, ali i da na osnovu fotografija saznaju i vide nešto više od onoga što su već čuli i videli o njemu. Želim vam divno veče, pozdrav <3


No comments:

Post a Comment