Friday, November 28, 2014

Šoping crne boje

Baveći se ovih dana svojim blogom, shvatih da odavno nije postovano ništa što se tiče rubrike Shopping. Propustila sam da fotografišem mnogo dobrih ulova, ali evo obećavam da ću od sad biti redovnija na tu temu, i možda vam pomognem u vezi nekih izbora. Danas ću vam pokazati svoj jesenji izbor, i sve u crnoj boji. Slučajno ili namerno, ne znam, ali već sam puno puta ovde navela da najviše nosim crnu, ona je neophodna u mom ormaru, za svako godišnje doba. Pa da krenemo.

Mala crna tašna. Shvatila sam da mi treba nova kad sam primetila da moja stara, omiljena više nije za upotrebu, Ali želela sam naći sličnu, obavezno sa dugim, upletenim lancem. U Zari sam slučajno ugledala ovu i od tad je moja nova ljubav. Jako je praktična, jer nije uopšte mala, tako da mi u nju staje svašta, a uklapa se dobro uz razne kombinacije. Posebno mi se dopada detalj za rame, obožavam je!!!
Suknju sa karnerima jurim još od prošle godine, i uvek su mi bežali omiljeni modeli. Na sniženju u Zari sam konačno pronašla ovu, i umesto 6000, platila 1800, jer je ostala samo u XS veličini ( volim svoj konfekcijski broj :D ). Napred se preklapa i materijal je debeo i čvrst, tako da se može nositi i zimi uz dobre čarape i kaput, jedva čekam :)
Svakoj devojci treba dobar par crnih pantalona, a meni su hitno trebale jedne. Odlučila sam se za uske sa elastinom, i brojnim rajsferšlusima, da razbiju monotoniju. I užasno mi je krivo što nemaju iste u više boja. Kupljene u Zari.
New Yorker uvek izbaci nešto zanimljivo, pa sam u novoj kolekciji pronašla sebe u ovom ludačkom duksu. Prvobitno sam imala nameru da ga uzmem u beloj boji, ali zbog nedostatka veličina probam crni i shvatim da je ipak bolji. Jako je topao i udoban.
Kad sam videla ovaj sako na sajtu radnje H&M, jednostavno sam ga morala posedovati. Kao i crne pantalone, i crni sako je neophodna stavka u ormaru svake devojke. Jako mi se dopadaju detalji u vidu kože i rajsferšlusa. Ove sezone sam poludela za odećom sa rajsferšlusima, nekako mi je zimi uvek potrebno nešto što se ističe. Ta odeća koja čini da budem svoja u svakoj prilici i svakom vremenu. Kako vam se sviđa šoping lista? Pozdrav <3

No comments:

Post a Comment