Wednesday, December 10, 2014

Neki aksesoari

Ovo su neke kupovine obavljene u poslednjim trzajima leta, dok je još bilo sunca, a ružičasta bila preovlađujuća u šminkanju. Nisam baš raspoložena danas, rekla bih da je ovo jedan od mojih ,,tmurnih" dana. Pa evo nekih aksesorajz slika, jer mi sitnice uvek vraćaju raspoloženje.
Obloženi ofinger sa mašnicom. Ja sam luda za ovakvim ofingerima, jednostavno su toliko slatki i ženstveni, a zbog njihove meke strukture stvari se neće rastegnuti na krajevima. U našoj kineskoj radnji ima ih gotovo uvek u ponudi, jeftino, a lepo rešenje za ormar.
Obožavam Aura kozmetiku, kvalitetna je u svakom smislu, a cene i više nego pristupačne za takav kvalitet. Preferiram njihove lakove i ruževe, a nedavno sam kupila ovu četku za bronzer, i jako sam zadovoljna. Napravljena od kozje dlake, sa poklopcem, može putovati u vašim tašnama svuda. :)
Favorit boja za leto. Deborah ruž koji mi popravlja raspoloženje. Odgovarajući lak je Maybelline Colorama 83. 
Nežna ogrlica iz H&M. Za svakodnevne momente preferiram svedeniji nakit oko vrata, više volim naglasiti ruke, pa je ovakva ogrlica idealna za mene.
Muški kačket iz radnje New Yorker. Naprasno dobih želju da furam kačkete dok leto ne pobegne. I otišlo je brzo, a ja nisam stigla da ovaj crveno-beli nosim dovoljno. Strpljenja do proleća. :)
Prijatno veče svima...

No comments:

Post a Comment