Saturday, February 28, 2015

Kraj februara

Februar se danas zvanično završava. Nekako bih volela da ima više dana, jer volim ovaj romantični mesec. Zapravo, uvek kažem da je to moj mesec, osim što je tu moj datum rođenja, uvek je dobar za mene. Kao da osećam pozitivne vibracije svuda, a inspiracija sama dolazi. Sada su na snazi Ribe, pa očekujem da će naredni period biti još bolji, zajedno sa prolećem i svim lepim što dolazi. U nastavku, fotografije sa Instagrama ovog meseca:
Jedno prelepo sunčano jutro.
Pre par dana sam proslavila svoj rođendan. Želje su zamišljene, svećica oduvana, a sutradan je bila navala na dobijene čokolade. :) Oh da, nosila sam suknju čitavog dana. :)
Možda moje najelegantnije izdanje ovog meseca, za venčanje drage prijateljice. Bluza je iz H&M, obožavam ovu boju.
Nekoliko divno sunčanih dana. Na trenutke je delovalo da je proleće stiglo. Uskoro i hoće,nadam se?
Zimsko izdanje.
1. Osećala sam se sjajno i fit tog jutra, i slikala se za sebe, na kraju sam rešila da ipak izbacim ovu fotku. 2. Healthy hrana uveče, povrće i belo meso. Mogla bih ceo život da živim na njemu. 3. Petak uz Somersby. Ovaj novi ukus mi postaje omiljeni. 4. Plavi nokti,jer je proleće blizu.
Nešto kao devojka u crnom. 
Par selfija. Moja kosa je baš porasla tako da često eksperimentišem sa njom u poslednje vreme. Nekad su tu lokne, a nekad blagi talasi. :)
Uživajte u vikendu, pozdrav!!!

No comments:

Post a Comment