Tuesday, March 3, 2015

Ušuškano

Mart ću na blogu početi jednim pravim zimskim postom. Kao nastavak priče iz Novog Sada, jedan snežni obilazak Petrovaradina. I zapravo, prvi put sam videla kako izgleda kad je prekriven snegom. Neverovatni beli pejzaži, pogled na grad koji još više dolazi do izražaja, ali ono što se ne menja ni leti ni zimi jesu turisti u velikom broju. Možda ne baš idealan dan za obilazak tvrđave, jer je temperatura bila u najvećem minusu ove zime, ali ipak lep i drugačiji doživljaj ovog mesta. Fotografije svih tih divnih prizora biće u narednom postu, za danas sam izdvojila slike vezane za odeću koju sam nosila tog dana. Casual i ušuškan outfit, u skladu sa vremenskim prilikama. I mnogo slojeva, da da. Zimi ne pravim izuzetke, jer nisam tip koji voli da se smrzava, tako da uvek biram kombinaciju u kojoj mi je pre svega toplo. Ovaj put je to bila parka (sa svim mogućim dodacima koje ima), džemper, plus majica plus majica hahah...Obožavam svoju parku, najbolja jakna koju sam kupila ikada. Definitivno će biti kod mene u velikoj upotrebi i na proleće, samo bez krzna i donjeg sloja. To volim kod nje, upotrebljivost u mnogim varijantama u različitim godišnjim dobima. Da li ima još ljubitelja parke ovde?
Parka i helanke: Bershka/ Šal: Terranova/ Čizme: Stradivarius

No comments:

Post a Comment