Friday, April 10, 2015

Najlepše mesto u centru Zlatibora

Izdvojila sam ovih par fotografija koje su nastale na, meni najlepšem mestu u centru Zlatibora. Volim spoj kamena sa svim tim zelenilom različitih nijansi, i sasvim slučajno su sve te boje doprinele da ove fotografije uvrstim u svoj Top 10 kada su u pitanju fotke koje smo napravili na ovoj planini. Kućica na poslednjoj je stvarno slatka, i u šali kažem da je moja mera, jer smo obe tako mini. :) Inače sam u poslednje vreme opsednuta mini kućama i brvnarama, i uvek se obradujem kad uživo vidim nešto lepo i slatko. Vlasnik je tek počeo da uređuje okruženje, jedva čekam da vidim kako će sve izgledati na kraju. Toliko od mene danas, nadam se da su svi u prazničnom duhu i da pripreme za Uskrs uveliko teku. Želim vam divno veče, pozdrav :)
Parka: Bershka/ Jumper: H&M/ Pants: Zara/ Leather boots: Stradivarius

No comments:

Post a Comment