Wednesday, September 30, 2015

Bye September!!!



Današnjim postom kažem zbogom septembru, zbogom letu i svim tim lepim kombinacijama i bosim nogama ohh..:( Recimo da je ove godine bilo previše sunčanih dana i zbog toga sam navikla da je svaki dan sunčan, vreo dan. Ali kiše su me vratile u realnost, doba se ipak menjaju i vreme je da se naviknem na predstojeće dane i jesen koja je uveliko stigla. Na blogu će i dalje preovladavati slike iz letnjeg perioda, jer tek smo na početku mog puta u Crnu Goru itd...Svakako ću nastojati da ubacujem i one jesenje da se i ovde na blogu vratim na kolosek. :) Što se tiče outfita, napravila sam na brzinu par fotografija telefonom. U pitanju je casual varijanta koju sam osvežila štiklama, izabravši za promenu braon nijanse u susret jeseni. Volim ove sandale, ne nosim ih često, ali to su verovatno moje najudobnije štikle. Ovo je odeća u kojoj se osećam udobno kao u trenerci, a opet je dovoljno šik za grad. Uostalom, dobar dzins nikad ne izneveri, zar ne?
Želim vam lepo veče, 
Laku noć
                     Wearing: Jeans: Zara/ Top: Mango/ Shoes: old/ Watch: Festina

No comments:

Post a Comment