Sunday, January 31, 2016

Nedelja

Nedelja je! Vreme za odmor, ležanje, uživanje u hrani, filmovima. Napolju je dan topao, ali nekako sumoran, tako da sam danas radije u kući. Između ostalog završavam i neke obaveze za sutra, i već jedva čekam da nakon toga dođem kući i ponovo odmaram. Protekla nedelja bila je stresna, i nekako osećam da je vreme da napunim baterije. Planiram već duže jedno mini putovanje, pa izgleda da će to konačno da se realizuje sredinom meseca. Treba mi predah negde daleko od svega i svih. U međuvremenu uživam u ovom preslatkom stvorenju koje je od nedavno novi član moje životinjske bande. Obožavam je, ona je definitivno najumiljatija maca koju sam ikad imala. Nakon što sam izgubila dve mace, ona je unela novu radost u moj život <3 Uglavnom se šetkamo zajedno dvorištem, ali ponekad ona leškari u mojoj sobi i spava sa medom, kojeg delim samo sa njom. :)
Šta vi radite danas?
Kiss

No comments:

Post a Comment