Tuesday, January 5, 2016

Zimska bajka

Moj prvi post u 2016-oj, neverovatno da je počela nova godina, dani se već broje, ali mi je drago što je napolju konačno prava zima, sa snegom, jeejjj!!! :) I ovi dani su možda najlepši dani u godini za mene, praznična atmosfera, sve ono lepo što početak godine nosi, zajedno sa snegom- savršen januar. Pošto sam opčinjena novogodišnjom i božićnom dekoracijom, videćete dosta fotografija ovde na tu temu, ali ja stvarno volim sve te praznične stvari, ukrašavanje jelke, kuće, poklone... U poslednje vreme kupovala sam neke sitnice za svoju sobu, ovo jastuče sa jelenom je novo, i obožavam ga. Beli detalji, tople boje i svetlost, to je ono na čemu radim kad je moja soba u pitanju. Imam mnoštvo ideja za dekoraciju koje sam rešila da realizujem koliko je to moguće, nekako osećam da je vreme za velike promene. Nova godina, nove stvari, nove ideje. Ove fotografije su nešto kao moja zimska bajka u sobi. :)
Sutra je Badnje veče, i jedva čekam sve one pripreme za Božić, a sada, pravac u krevet, moje oči traže san. :)
Želim vam lepu noć,
Kiss

No comments:

Post a Comment