Tuesday, February 16, 2016

Još jedan opušten dan


Danas sam sa roditeljima pobegla u planine. Retko imamo priliku da zajedno otputujemo negde pa se činilo kao dobra ideja da dan provedemo na Zlatiboru. Kiša nas je obišla, ali je bilo vetrovito, što je najviše osetila moja kosa koju sam jedva očešljala malopre. Na kraju sam stavila na glavu kapu koju sam ponela, ona je verovatno pomogla da zamršenost ne bude još veća. Kosa se definitivno nije dobro slikala danas, ali bitno je da je šetnja uprkos vetru zaista prijala. Vezano za fotografije, imam ogroman problem kad treba neko da me slika, jer to retko kad ispadne dobro, uglavnom su to mutne fotke itd. A samim tim što želim da za blog sve ispadne perfektno, uvek se jako iznerviram i onda i pola tih fotografija ne objavim. Tako da sam od današnjih odabrala tek nekolicinu i između ubacila svoje. A možda me danas slikanje jednostavno nije htelo, ili je neispavanost od prethodne noći ubila želju da napravim dovoljan broj lepih fotografija. Sve u svemu, bio je ovo lep, dug dan, ja sam sada jako umorna i zaista trebam san. Tako da, laku noć... :)
 Wearing: Parka: Bershka/ Benie: H&M/ Sneakers: Nike

No comments:

Post a Comment