Thursday, February 4, 2016

Neutralno i klasično za dan

Evo jednog jesenjeg outfita. Znam, sada je zima, ali ostala sam dužna neke fotografije pa je red da ih okačim na blog. Ovaj moj izgled je poseban zbog toga što sam (gle čuda) u belim pantalonama. Ne sećam se kada sam poslednji put nosila bele pantalone, a ne znam ni zašto mi je palo na pamet da ih obučem tog dana. Verovatno zato što sam ih slučajno pronašla u ormaru i shvatila da su i dalje ok, iako su stare par godina? Zapravo, više mi je bila ok činjenica da i dalje mogu da uđem u njih. Pa ipak, nakon tog jednodnevnog iskustva u belim pantalonama rešila sam da ovog proleća i leta to bude velika novina u mom oblačenju. Što se ostalog tiče, mislim da vam nisam pokazala ovaj trench iz Zare, osim što je slikan na vešalici kad je kupljen.Dakle, i njega vidimo prvi put u outfit postu, i može se reći da mi je ovo jedno od ozbiljnijih dnevnih izdanja. Namerno nosim Converse patike, kako sve ne bi bilo i suviše poslovno. Sviđa mi se ova kombinacija boja, neutralne i osnovne- bela i crna, svetlo i klasično. 
Wearing: Trench: Zara/ Shirt: Bershka/ Pants: old/ Sneakers: Converse

No comments:

Post a Comment