Monday, March 7, 2016

Kišni dani



Koliko se samo vreme promenilo za jedan dan! Kiša je juče padala neprestano i danas je i dalje tmurno. mada se sunce bori da izađe. Juče nisam uopšte izlazila iz kuće, čak ništa konkretno nisam ni radila čitavog dana. Tmurno vreme me uvek čini depresivnom i pospanom. Ali našla sam energiju za dobar trening, što je jedino čega se pridržavam u poslednje vreme. Postajem pravi frik za vežbanje, a čokolada je bila nagrada za odricanje prethodnih dana. Trudim se da što više izbegavam slatko i to mi najteže pada, ali uspela sam da preguram par noći bez čokolade i sendviča. Treninzi uvek čine da se osećam momentalno bolje bez obzira koliko su loši vremenski uslovi i u kakvom sam raspoloženju trenutno. Danas ću uzeti malu pauzu i izaći napolje, jer ako ništa bar su padavine prestale, a meni treba svežeg vazduha.
Želim vam dobar ostatak dana,
Jelena
Pictures by me
Camera Nikon D3200

No comments:

Post a Comment