Wednesday, May 18, 2016

Kargo pantalone


Ok, tu sam. Nije bilo novog posta poduže, ali sunce se vratilo i ponovo imam inspiraciju i energiju za nove stvari. Pa, evo jednog sunčanog posta. Fotografisali smo ispred naše biblioteke u gradu i meni najlepše fontane, dakle za promenu u samom centru. Gotovo uvek biram mirne lokacije i izolovana mesta, ali kako smo šetali gradom odlučili smo da napravimo slike ovde jer nije bilo gužve kao što je inače slučaj. Međutim, sunce je bilo previše jako, i u početku mi se nisu svidele fotografije. Sada sam ok sa njima, a i želela sam žarko da vam pokažem moje nove pantalone. Konačno sam našla savršene u army zelenoj boji, a ovde sam ih uparila sa bomber jaknom, jednostavnom bluzom i čizmama sa širokom potpeticom. Apsolutno sam u ljubavi sa njima <3 Šta vi mislite?
Laku noć,
Jelena
Wearing: Bomber jacket and boots: Stradivarius/ Cargo pants: H&M/ Bag: C&A



No comments:

Post a Comment