Wednesday, August 31, 2016

Letnja elegancija

 Ovo je nešto što sam nosila pre par dana za jedan događaj. Leto se primiče svom kraju, pa imam potrebu da otkrivam svoje noge više, blago rečeno hvata me kriza. Spadam u ,,letnje" osobe, i pantalone nisu baš moj omiljeni odevni predmet. Ali ovi divni sunčani dani poslužiće da se ponese još neka letnja odeća koju do sada nismo stigli. U mom slučaju, imala sam dosta svečanih dešavanja ovog meseca, a to se nastavlja i ovog, tako da sam u mnogo elegantnijim izdanjima nego inače. Verovatno je ovo jedno od mojih najboljih izdanja ovog leta, zaista sam se osećala dobro u ovome. Čak i bela boja počinje sve više da mi prija, ne znam otkud to, ali pozitivno raspoloženje u poslednje vreme prenosi se i na moj izgled. Kada osećate lepe vibracije nekako sve oko sebe vidite svetlo, pa želite da i vaš izgled bude takav, svetao i da zrači. Želim da se uvek osećam ovako.
Laku noć dragi čitaoci,
Jelena
Wearing: Skirt: Bershka/ Shoes: Bata/ Necklace: H&M/ Watch: Festina

No comments:

Post a Comment