Thursday, September 29, 2016

Like A Boy

Devojka sam, ali uvek kažem da sam malo drugačija od ostalih. Volim uglavnom ono što žene vole ( kažem uglavnom jer nisam baš preterani zaluđenik šminkom i noktima), ali ponekad izađem iz ženske zone i postajem druga JA. E ta druga JA, voli nešto drugačije stvari, voli opuštenu, mušku odeću, voli da radi dosta toga što nije tipično za žene, voli tegove, voli da se isprlja po potrebi, ne smeta joj da se ogrebe, da pokisne, da se iskalja, da se fizički umori. Ona uživa u šumi, u šetnji po kamenju, u avanturama i ludostima. I ne stidi se da to i kaže, jer to smatra svojim vrlinama i prednostima. Te večeri sam ukrala od svog dečka pantalone sa sve kaišem. Oduvek su mi se sviđale, a i kaiš moram priznati. Kao i ona Ciarina numera ,,Like A Boy" i sve u tom spotu. Maznula sam i kačket. A gde ćeš bolje prilike da se obučeš kao muško nego u praznoj planinskoj kući u divljini. Samo mi je naoružanje falilo. Pa da. :)
Laku noć ;)
Military Pants: Springfield/ Belt: Tom Tailor/ Sneakers: Converse

No comments:

Post a Comment