Tuesday, October 11, 2016

Žuta


Nakon par dana pauze, eto mene opet tu. Obaveze nisu dozvoljavale vreme za blogovanje, ali pošto imam mnoštvo novih fotografija vreme je da postavim bar one ranije nastale fotke. Oni koji me prate na Instagramu i FB nalogu, znaju da sam bila i na kratkom putovanju u Temišvar, pa očekujte da će biti i jedan post posvećen tome. U međuvremenu, vraćamo se Beogradu. Fotografije koje vidite nastale su u poslednjem jeku leta, jednog toplog septembarskog dana u našoj prestonici. Što je verovatno bila i jedna od poslednjih prilika za sandale i espadrile, i lepršave letnje stvari koje toliko volimo. Ja sam od onih osoba koje se tek na kraju leta sete upravo takve odeće, jer uvek mislim da tako privlačim još sunca. Pa ova žuta suknja kao da je i privlačila, sunca je bilo i previše. Ali nisam se žalila, trebalo mi je. Kao i boje, nešto što će da zrači pozitivno, baš kao i taj sunčan dan.  Još kad je lepršavo...tad sam i ja lepršava. A u kombinaciji sa ovim divnim espadrilama u koje sam se zaljubila na prvi pogled, osećaj je potpun. :)
Wearing: Shirt: Stradivarius/ Skirt: by mom/ Espadrilles: Bershka/ Watch: Festina

Camera Nikon D3200

No comments:

Post a Comment