Wednesday, November 9, 2016

U poslednje vreme...

 Ok, nisam odavno postavljala fotografije ovog tipa, a kako aktuelno godišnje doba daje dosta inspiracije, danas ćemo osvežiti i tu rubriku. Za početak ću vam pokazati nešto novo sa šoping liste, što sam jurila duže vreme. U pitanju je crno- bela karirana košulja koju tražim još od prošle godine. Nakon što sam propustila jednu savršenu, bilo je teško naći nešto slično, a imam visoke kriterijume kad su ove košulje u pitanju. U H&M sam pronašla ovu, po prilično niskoj ceni, a i kvalitet je zadovoljio moja očekivanja. Slično je i sa belim pocepanim farmerkama koje su dugo bile na listi želja. Ja sam svoje uzela u Stradivarius radnji, pa ako vas zanima možda i dalje imaju iste. Odlične su.
Opsesija ovih dana- fotografisanje lišća.
Pa da vas upoznam!!! :) Novi član moje porodice mačaka. Nakon što je moju miljenicu pregazio auto, u naš dom je stigla ova malena i jako sam srećna zbog toga. 
Nove boje za moje nokte. Kada dođe jesen bordo je obavezna, ali uvek rado isprobam i nešto drugo. Ovo su verovatno najmanji lakovi koje sam ikad videla, ali baš to me privuklo. Pre par meseci sam kupila jedan bebi roze iz iste kolekcije, i jako mi se svideo. Brzo se suše, i za jako nisku cenu ponuda boja je dovoljno velika. Uzeti u Lilly drogerijama.
Moja nova biljka. Kako od nedavno imam stočič u svojoj sobi, mislila sam da bi bilo lepo da na njemu držim neko malo drvce. Odlučila sam se za ovaj fikus, i on je stigao kao poklon baš na vreme. Nadam se da ću umeti da ga održavam.
Sobni detalji. Obožavam ove jastuke, oni su tako meki i imaju najnežniju puder roze boju.
Šetnja kroz šume i vinograde. 
Jesen u našem gradu i pregršt smeđih nijansi.

Upotrebih dosta puta reč ,,novo", ali zaista je bilo dosta noviteta u poslednje vreme. Ponekad te sitnice mnogo znače, osvežiti prostor, garderober, udomiti novog ljubimca, uživati u dugim šetnjama. Jesen je lepo počela, a videćemo šta donose naredni dani. Uživajte u ostatku večeri,
Jelena
All photos by me
Camera Nikon D3200

No comments:

Post a Comment