Thursday, December 29, 2016

Mačka u čizmama

 Pošto mi je bio simpatičan komentar za ove čizme da izgledam kao ,,mačak u čizmama'', odlučila sam da naziv ovog posta bude baš taj, samo u ženskom rodu. Najlepše čizme koje sam ikad posedovala, ali retko se mogu videti u njima, isto kao i u braon nijansama. Međutim, kad je jesen u svojim najlepšim bojama, i ja poželim da se uklopim u njih, pa svoju uobičajenu crnu zamenim smeđom. U ovom outfitu sam pak, otišla korak dalje, potpuno izbacivši crnu u kompletnom stajlingu. Zanimljiv dokaz da sam ipak izgledala drugačije nego inače jeste taj što me je mama jurila za fotku za album u telefonu. Zelena nijansa na rolci, aktuelna ove sezone, i meni je postala favorit međ' bojama. Usput sam i kosu skratila, da se malo regeneriše, ali od tog datuma je prošlo više od mesec dana, tako da ona ima ponovo staru dužinu. Što se toga tiče, drago mi je što je opet narasla, jer kraće frizure baš i nisu za mene. Ipak je duga, rasčupana kosa moje obeležje već godinama unazad. Čudna sam sebi svaki put kad ne izgleda tako, ali sreća pa brzo raste i ne može mi škoditi. Uostalom, promene često mogu biti dobre, one nas pokreću u pravom smeru, ukazuju na ono što valja i ne valja. Nekad su neophodne i služe da skrenu pažnju sa drugih stvari koje nas možda tište, zato ipak jedno veliko DA promenama!!!
Uživajte u noći, ostalo ih je još tri od decembra. :)
Pozdrav,
Jelena
Wearing: Jacket: Bershka/ Jeans and bag: Mango/ Boots: Stradivarius

Camera used: Nikon D3200

1 comment: