Thursday, December 8, 2016

Novo za predstojeću zimu

Zima se približava, a kako je to godišnje doba sa najviše modne inspiracije, počela sam sa nabavkom nekih meni neophodnih aksesoara. Pa da počnemo sa komadom koji je apsolutni hit sezone. U pitanju je džemper haljina, koja je idealna stvar za one koji ne žele da se odreknu suknje zimi, a da im ipak bude toplo. Tražila sam duže vreme jednu idealnu u crnoj boji, jer smatram da sve ono za ,,malu, crnu haljinu" važi i zimi. Pretraživajući na netu različite stranice koje se bave prodajom odeće, nađoh nju i tu je moja potraga završena. Uvek sam malo skeptična kada je u pitanju kupovina preko Interneta, ali na sreću zaista sam zadovoljna onim što mi je stiglo. Jedino što zameram je to što stoji mnogo bolje kada se obuče nego što sam očekivala. Imala sam viziju ležerne haljinice za svaki dan, ali ova toliko divno ističe figuru da je sjajna čak i za večernji izlazak. U svom sastavu sadrži i kašmir, pa je i osećaj na koži mek i ugodan. Nisam je još uvek nosila, ali prvom prilikom slikaću i taj outfit. Prstenčići su moja nova opsesija, kao neophodan dodatak stajlingu i lični pečat. Uzeti su u radnji H&M, a moram da priznam da je ovaj tamno-crveni najviše zaslužan zašto sam ih kupila.
Još malo nakita, ponovo je u pitanju prstenje, tačnije fantastičan set od 6 različitih prstenčića. Svaki je divan za sebe, a opet mogu se kombinovati na različite načine. Kao što vidite, uzeti su u radnji Bershka, i jako sam zadovoljna njima.
I još jedna neophodna stavka za nas ljubitelje suknjica- čarape!!! Lično tokom zime ne izlazim iz minića, pa su dobre čarape jake važne za kompletan utisak. Mrežasti unihop je verovatno i najtraženiji ove sezone, međutim ja sam i ranije nosila gotovo isključivo samo mrežaste modele, tako da ide moje veliko DA za ovaj trend. Moje su brenda New Yorker i obožavam ih, za svaku preporuku ako ste ih videli i razmišljate da li da ih uzmete. Odličan kvalitet i povoljna cena. E sad, kako mi se noge ne bi smrzle u mrežicama, dokolenice su druga ključna stvar kada su čarape za zimu u pitanju. Osim što će me grejati, one imaju i estetski efekat, na duže ili kraće čizme, svejedno će izgledati dobro. U radnji H&M postoje kompleti od dva para, što je sasvim dovoljno da se prezimi sezona. 
Nadam se da vam se moji predlozi dopadaju i da će biti od koristi ukoliko idete u šoping ovih dana. Želim vam lepo veče,
Jelena

All photos by me
Camera used: Nikon D3200

No comments:

Post a Comment