Thursday, January 12, 2017

Svetla Zapadne Srbije

 Poslednji dan u prethodnoj godini iskoristili smo da posetimo čak tri različita mesta na zapadu Srbije. Početna tačka nam je bilo ono koje je i najudaljenije, a to je planina Zlatibor. Ne znamo ni sami kako smo u zadnji čas došli na ideju da za Doček skoknemo do tamo, ali znala sam da nam planina ipak neće biti jedino odredište. Zbog toga smo tokom dana uživali u snegu koji nas je na Zlatiboru sačekao, a čim je noć počela da uzima maha, krenuli smo dalje prema Užicama. Na kratko smo obišli i taj grad, doduše veoma tih u novogodišnjoj noći, i obreli se u divnom restorančiću Vagon. Tako okrepljeni i zagrejani nakon Zlatibora koji uopšte nije bio blag što se hladnoće tiče, nastavili smo svoj put ka Čačku, koji je bio i naše poslednje zadržavanje. Moram reći da je atmosfera u ovom gradu bila jako prijatna, glavna ulica lepo okićena, čak mi je žao što nismo imali vremena da vidimo više od njega. Pa ipak, sveukupno, divno smo se proveli na tom kratkom putu i usput fotkali po nešto za uspomenu. Meni najveću pažnju uvek privuče dekoracija i svetla, zato sam odabrala ove fotografije kao poseban post. Jer, uvek sam kao malo dete kad sam okružena lampicama i okićenim jelkama, uostalom osmeh sve govori. Pa eto, da uživamo još malo u novogodišnjoj dekoraciji, jer uskoro se sve završava.
Laku noć dragi ljudi,
Jelena
Location: Zlatibor, Užice i Čačak
Camera used: Nikon D3200

No comments:

Post a Comment