Sunday, February 12, 2017

Kafa, ćebe i snežna idila

 Čini mi se kako se ovaj sneg otopio da sam postala još lenšija, ne izlazi mi se preterano napolje, ne radim ništa zanimljivo i nemam inspiraciju za pisanje. Usput me ponovo stigla prehlada sa kojom se borim već par dana, dok čekam da košava smanji svoj intenzitet i ponovo nas ogreje sunce. Zbog toga su u ovom postu samo neke opuštene fotke koje prikazuju moje dane u poslednje vreme, a u skladu sa tim i raspoloženje. Samo izležavanje, kafa umesto čaja, druženje sa ljubimcima i zimska idila. Verovatno je trebalo da neke od ovih fotografija okačim dok je još bilo snega, ali nije to tako davno bilo, tek je neki dan kako ga nema, a mraz nam ponovo ledi kosti. Zato mi je i u ovom februaru toplo ćebe i dalje najbolji drug, a vrela kafa najdraži napitak. Čudno je da je moj omiljeni mesec u godini toliko hladan, navikla sam na njegove toplije dane i da u ovom periodu već nosim kožnu jaknu. Ali i dalje smo na bundi, a jak vetar podseća da zima još traje. Drago sunce, dođi nam brzo...
Photos by me
Camera used: Nikon D3200

No comments:

Post a Comment