Thursday, March 16, 2017

Pastelna roze i moj poseban dan

 Znamo svi da preferiram tamne boje, videti mene u svetlim i nežnim tonovima je, pa...hm, prava retkost. Ali evo dokaza da se ipak desi povremeno, uglavnom kad je moje raspoloženje specijalno tog dana, a ovo je bio jedan specijalan dan. Moj rođendan. Dan kojem se uvek radujem i datum koji volim. Dan kada se osećam posebno i dozvolim sebi da izgledam posebno. Zbog toga sam svoje uobičajeno izdanje zamenila ovim nežnim, u kojem ima tek nešto crne da razbije svetle boje i čitav ovaj ambijent. Pastelno roze i bela, kao najava proleća, i ja u srećnoj i ludoj fazi. Volela bih da mi je rođendan svakog dana, očigledno je da mi prija sve to, osećati se lepo iznutra reflektuje se i na spoljašnost. Voleti sebe, ugađati sebi, bez obzira kako se osećamo u tom momentu, i svaki dan može biti poseban dan. To je ono na čemu sve više radim i zaista deluje. Više lepih osećaja i dobrog raspoloženja, to je ono što nam je svima potrebno. 
Da li i vas obuzima trend pastelnih nijansi? Oh, jedva čekam proleće. :)
Pozdrav :*
Wearing: Skirt and shoes: Zara/ Socks, necklace and rings: H&M/ Watch: Festina

Camera used: Nikon D3200, 18-55mm

No comments:

Post a Comment