Saturday, March 4, 2017

Šešir, bajkerske čizme i jedna beogradska noć

 Noćne slike su prava retkost ovde na blogu, ali u ovom postu to će biti izuzetak. Šetajući prelepim Beogradom mislila sam da će izgledati dobro, ovde ispred hotela Moskva. Jer ako postoje lokacije u našem gradu na kojima sam želela fotografisati, ovo je jedna od njih. I tako zabeležismo par usputnih snimaka, a ja njima u nekom svom bajker fazonu, sa šeširom na glavi i ozbiljnog stava koji se često javljao ove zime. Možda sam ponovo ušla u neku novu stilsku fazu, u kojoj dominira casual stil i odstupa ženstvenost. Ali znam da će proleće to promeniti, iako mi se do skoro ovako dopadalo. Ponekad je sve do trenutnog osećaja koji me povede, i uvek ga pratim. Osećaj retko greši.
Uživajte u vikendu,
Pozdrav
Wearing: Coat, shirt and jeans: Zara/ Hat: H&M/ Boots: Stradivarius

Camera used: Nikon D3200, 18-55mm

1 comment:

  1. Super post draga. Clan sam tvog bloga pa bi mi bilo drago da uzvratis.


    justindream004.blogspot.com

    ReplyDelete