Tuesday, May 2, 2017

Maj i promene

 I opet su praznici, i opet svi negde idu, jure, žure...A ja ovako, udobno u svom domu, bez ikakve pompe, jednostavno i uobičajeno. Završavam neke fotografije koje dugo čekaju svoj red, i usput rešavam i druge stvari u životu. Kad se čini da se baš ništa ne dešava, sve se okrene i odjednom postoji toliko toga. I sa tim dođe i talas inspiracije i mnogo elana koji se negde bio izgubio. Zato sam ovih dana bila radije kod kuće i rado se bavila raznim bitnim stvarima. Čini se da konačno sve dolazi na svoje i moj um je nikad jasniji, a pozitivnu energiju koja je proizašla iz toga koristim na kreativan način. Više aktivnosti ovde na blogu, u smislu češćih objava novih postova i još nekih noviteta. Maj će biti produktivan mesec, a isto tako i divan mesec, osećam to. U međuvremenu, moj mali mačak i ja šaljemo pozdrave iz udobnog kreveta, jer volimo da se izležavamo, ja prepodne, a on čitavog dana. 
Želim vam lep početak maja i dobro provedene praznične dane,
Pozdrav,
Jelena
Camera used: Nikon D3200, 18-55mm

No comments:

Post a Comment