Wednesday, May 24, 2017

Savršena kožna jakna

U jednom od prethodnih postova sam vam pokazala uspešno završenu potragu za savršenom kožnom jaknom i farmerkama. I evo ih ovde zajedno u jednoj dnevnoj varijanti za šetnju gradom. Ovo zaista jeste jakna kakvu sam želela, kroj je fantastičan, moderan i sa lepim rok detaljima, a koža divno meka. Oduvek volim kožne jakne i to je komad u koji vredi investirati jer je upotrebljiv tokom tri godišnja doba. Treba li da napomenem da ide gotovo uz sve? Farmerke su verovatno najudobnije koje sam ikad imala, super elastične, a opet tako uske. U eri kad je teško naći bilo šta što je klasično i normalne dužine, one su bile pun pogodak. Ovde sam ih nosila uz svoje najdraže ravne čizme, moje ,,kaubojske" i šešir istog manira, a majicu sam maznula od brata. :) Mnogo sam nasmejana na ovim fotografijama, dan je bio lep i sunčan, a boravak pored reke uvek me opušta. Živelo sunce!!!
Wearing: Leather jacket and jeans: Zara/ Hat, necklace and rings: H&M/ Watch: Festina/ Boots: Bershka

Camera used: Nikon D3200, 18-55mm

No comments:

Post a Comment