Saturday, December 30, 2017

Fajterica


Ljudi Doček je sutra!!! Ste spremni? Da li se radujete ili vas nešto tišti? Čeka li vas luda noć ili krevet i slatkiši, ili pak nešto treće? Radno ili paradno? Ja nit' radno nit' u krevet, ali nemam ni ništa određeno u planu. Kud' me noć ponese, bitno da znam okvirno na koju ću stranu. Ono što ne znam je da li biti slatkica ili vamp, za koji se izgled odlučiti, kakve detalje imati. Ali vezano za svu tu euforiju oko Nove godine, bitno je ne opterećivati se. Posebno ne nebitnim stvarima. Budite ono što jeste, bez obzira na sve oko vas, radite šta želite i kako želite bez da vas potresa mišljenje drugih. I u skladu s tim, nosite šta želite, posebno u toj najluđoj noći. Nekako sam na tom polju uvek svoja, kao i na ovim fotkama, gde sam bila fajterica, jer mi se tako dopadalo tog dana. Ako želite da vam bude udobno ok, onda nosite nešto udobno, i obrnuto, ako imate potrebu za elegancijom budite elegantni, ali uvek slušajte sebe. Budite svoji. <3
Uživajte u ovom prazničnom vikendu,
Ljubim vas
Wearing: Bomber jacket: Stradivarius/ Sweater: New Yorker/ Jeans: Zara/ Hat: H&M/ Boots: Bershka

Camera used: Nikon d3200, 18-55 mm

No comments:

Post a Comment