Saturday, March 24, 2018

Divčibarske zimske lepote

Dugo mi je trebalo da postavim ove fotke, i sneg nas je napustio u međuvremenu, ali eto, sad su tu. Dosta kadrova jednog lepog zimskog dana na meni dragoj planini Divčibare. Kao što ste i primetili, često skoknem do gore, što zbog činjenice da nije mnogo udaljena, što i zbog toga da stvarno volim ovu planinu. I u proleće i zimi, jednako mi je lepa, i svaki put je neki novi doživljaj. Ista mesta svaki put različito izgledaju, jer su vremenski uslovi totalno nepredvidivi i samo nebo daje planini drugačiji izgled i boje. Tokom onih par ledenih dana imala sam sreće pa izabrala najbolji, sa mnogo sunca i prijatnim minusom. I kao što to uvek biva gore, mnogo se i fotkalo, pa nek vas ne čudi veliki broj slika u ovom postu. Izabrala sam meni najbolje, i nije moglo manje haha. :) 
Pa da se zvanično oprostim sa snegom i ovde na blogu. :)
Camera used: Nikon D3200, 18-55mm

No comments:

Post a Comment