Sunday, April 15, 2018

Doza klasike i noćna šetnja

 Prethodni period nije bio baš povoljan. Valjda se svi nekad sretnemo sa situacijom za koju trenutno nemamo rešenje i u tom pronalaženju istog izgubimo kompas. I dok ga pronađemo put bude dug, a vreme prođe. Sve ovo pišem jer me dugo nije bilo ovde, blog je ispaštao i dužna sam objašnjenje. Ali kao što to uglavnom biva, loše stvari ostaju negde iza, i ne treba se osvrtati. Život ide napred i mi moramo sa njim, hrabro i istrajno, sigurni u sebe. Baš zbog toga ću u narednim danima objaviti neke postove koji su čekali red, pa da nakon toga otvorimo ovde novu, prolećnu sezonu. Fotografije dole su mojom zaslugom ostale neobjavljene do današnjeg dana, a inače nastale u meni dragom parku u Aranđelovcu jedne jesenje večeri. Bilo je nekako pusto i tiho, ali istovremeno prelepo sa svim tim drvoredima i svetlima. Što je i bio razlog da se odlučim za noćno fotografisanje koje nije moj običaj, i uvek sam skeptična po pitanju noćnog svetla. Mi smo ipak zadovoljni ishodom, nekako nas je htelo. Outfit te večeri je bio čista klasika: trenč neutralne boje, jednostavna crna rolka i crne, poslovne pantalone sa prugama, jer malo printa ubije monotoniju. 
Kako vam se čine fotke? :)
Nosim: Mantil: ZARA/ Pantalone: Stradivarius/ Kapa: REVOLT /Torba: GLAM UP

Camera used: Nikon D3200, 18-55mm

No comments:

Post a Comment