Tuesday, April 24, 2018

Vintage suknja i moderni dodaci

 Ono što volim kod mode je njena nepredvidivost. Stalno se uvode novine, a opet se ono staro iznova vraća. Pa tako i ove suknje u kojima u početku nisam mogla da se zamislim, a onda mi je baka iz svog ormara izvadila jednu. To je presudilo da počnem da ih nosim i sama, jer sam im na svoje iznenađenje brzo našla primenu. Tačno je da nisu za svakoga, treba znati poneti ih tako da se uklope u okvire savremenog oblačenja.  U ovoj se osećam ženstveno i damski, jer njen kroj sam po sebi daje taj osećaj. Idealna je za hladnije dane zbog teksture materijala i za one varijante kad prosto morate da izgledate svedeno. Sebi sam ovde dala mašti na volju pa je ukombinovala sa trenutno omiljenim dodacima, uključujući i ove čarapice. Nažalost u sred fotografisanja kiša nas je oterala i slike su nastale brzinski, pa ipak, volim ih. P.S. Hvala baki jer veličina ove suknje u cm odgovara mom telu, pa eto na koga sam nasledila figuru. :)
Kako se vama čine ove suknje?
Suknja: vintage
Kožna jakna: Zara
Kapa: H&M
Kaiš i čizme: Stradivarius

No comments:

Post a Comment